Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2010

Διατροφή-Κυτταρίτιδα: 1-0

Αυτή η ανάρτηση απευθύνεται στις γυναίκες. Μιλάμε για μεγάλο ματς... Το φαινόμενο της κυτταρίτιδας πλήττει σχεδόν όλον τον γυναικείο πληθυσμό και δεν κάνει διακρίσεις ανάλογα με το βάρος. Στην κυτταρίτιδα παρατηρείται σημαντική αλλοίωση των αγγείων που αιματώνουν τα λιποκύτταρα και μια γενικότερη διαταραχή στη μικροκυκλοφορία στις περιοχές όπου υπάρχει το πρόβλημα.

Η αλήθεια είναι πως και εδώ η διατροφή παίζει το ρόλο της και ακόμη και αν δε γίνονται θαύματα, σίγουρα μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην όψη και την υφή του δέρματος.



10 αρχές, λοιπόν, για να νικήσεις τον αγώνα με την κυτταρίτιδα:

  1. Νερό, πολύ νερό. Κατανάλωσε 2 λίτρα νερό την ημέρα. Προμηθεύσου με ένα ειδικό παγουράκι (κατάλληλο για συνεχή γεμίσματα) και πάρτο μαζί σου. Έτσι θα θυμάσαι να πίνεις και θα έχεις λίγο νερό διαθέσιμο όταν το χρειάζεσαι. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι ο κίνδυνος για αφυδάτωση και οι ανάγκες μας σε νερό αυξάνονται.
  2. Μείωσε την κατανάλωση αλατιού. Εκτός από το αλάτι που προστίθεται στο μαγείρεμα πολύ πλούσια σε αλάτι το οποίο δεν αντιλαμβανόμαστε είναι σχεδόν όλα τα τυριά, τα αλλαντικά, τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα fast-food, οι ελιές και κονσέρβες.
  3. Προσπάθησε να αποφύγεις το κορεσμένο, ζωικό λίπος. Μείωσε την κατανάλωση κρέατος, σε 1 φορά την εβδομάδα, προσπάθησε να επιλέγεις ημίπαχα γαλακτοκομικά, απόφυγε την κατανάλωση τυριών και βουτύρου. Αντίθετα, κατανάλωσε ψάρι και κοτόπουλο μαγειρεμένα ψητά ή μαγειρεμένα με ελαιόλαδο.
  4. Προσπάθησε να αποφύγεις την κατανάλωση απλών σακχάρων όπως η ζάχαρη και τα λευκά δημητριακά και άλευρα. Προτίμησε τα ολικής άλεσης δημητριακά, που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες, που διοχετεύουν το σώμα με ενέργεια για περισσότερη ώρα, ενώ αποτρέπουν την απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα, φαινόμενο που οδηγεί σε αποθήκευση λίπους. Επίσης, με τις φυτικές ίνες που περιέχουν προλαμβάνουν έναντι της δυσκοιλιότητας, παράγοντας που επιδεινώνει την κυτταρίτιδα.
  5. Προσπάθησε να αποφύγεις την κατάχρηση αλκοόλ και καφείνης, που αφυδατώνουν σημαντικά τον οργανισμό. Προτίμησε να πίνεις φυσικούσ χυμούς ή τσάι (χωρίς ζάχαρη) αντί για καφέ και 1 ποτήρι κόκκινο κρασί αντί κάποιου άλλου ποτού.
  6. Εμπλούτισε τη διατροφή σου με ποικιλία φρούτων και λαχανικών. Δίνουν στον οργανισμό το πολύτιμο νερό που χειάζεται, μαζί με ένα σωρό βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Περιέχουν επίσης συστατικά που ευνοούν τη διούρηση με αποτέλεσμα να καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών, ενώ τα αντιοξειδωτικά και οι βιταμίνες έχουν αντιγηραντική δράση στο δέρμα.

  7. Κατανάλωσε πράσινο τσάι. Μελέτες δείχνουν ότι κατεχίνες από εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού δρουν άμεσα και εντοπισμένα στην περιοχή καθώς προστατεύουν τα αγγεία από την καταστρεπτική δράση των ελεύθερων ριζών, ενώ παράλληλα λόγω της προαγωγής έκκρισης μονοξειδίου του αζώτου προκαλούν διαστολή των αγγείων, με αποτέλεσμα την καλύτερη αιμάτωση των λιποκυττάρων και απέκκριση των άχρηστων ουσιών που συσσωρεύονται στην περιοχή κα δημιουργούν κυτταρίτιδα.
  8. Μείωσε ή αν μπορείς απόφυγε εντελώς το κάπνισμα. Γεμίζει τον οργανισμό με τοξίνες ενώ επιβαρύνει το κυκλοφορικό σύστημα.
  9. Σε περίπτωση που το βάρος σου είναι αυξημένο, στόχευσε σε μία αργή αλλά σταθερή απώλεια βάρους, η οποία θα οδηγήσει σε απώλεια λίπους. Η μείωση του λιπώδους ιστού θα μειώσει αυτόματα την οιδηματώδη υφή του δέρματος στις περιοχές όπου εμφανίζεται η κυτταρίτιδα.
  10. Προσπάθησε να ασκείσαι! Η γυμναστική διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου, τονώνει τους μύες συσφίγγει τις επίμαχες περιοχές, όπως μηρούς και γλουτούς, με αποτέλεσμα να μειώνει σημαντικά την κυτταρίτιδα.
 Όπως και να χει, να θυμάσαι ότι η ομορφιά  πηγάζει από την σιγουριά και την αυτοπεποίθηση που βγάζει μια γυναίκα, και κάνει όλες τις μικρές ατέλειες να ωχριούν μπροστά στη λάμψη του χαρακτήρα της.

Φιλικά,
Έρικα

2 σχόλια:

  1. Σίγουρα η διατροφή παίζει το σημαντικότερο ρόλο...κ ουσιαστικά η σωστή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος, που εξάλλου παίζει ρόλο για όλα σχεδόν τα προβλήματα του σώματος.
    Αυτό που προσωπικά δεν ασπάζομαι όμως είναι το πολύ νερό...γιατί έχει διατυπωθεί ότι πρέπει να πίνουμε 2 κ 3 λίτρα νερό την ημέρα...νομίζω είναι too much...δεν σκάβουμε κ στα χωράφια πλέον...άνθρωποι της πόλης είμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγουρα! Ενας ανθρωπος με καθιστικη ζωη ισως να μη χρειαζεται τοσο νερο.. Αλλα τωρα το καλοκαιρι χανουμε πολυ νερο μεσω του ιδρωτα που δεν το καταλαβαινουμε επειδη εξατμιζεται. Και μελετες δειχνουν οτι μεγαλο ποσοστο ανθρωπων εμφανίζουν καποιου βαθμου αφυδατωση. Παντως τα 2 λιτρα νερο, καλο κανουν...κακο δεν κανουν. Ειδικα στην κυτταριτιδα βοηθαει διπλα, επειδη προλαμβανει και εναντι της δυσκοιλιοτητας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...