Δευτέρα, 5 Ιουλίου 2010

Superfoods for everyday superheroes!



Superfoods. Τροφές πολύ πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά. 

Τροφές με σπουδαίες αντιγηραντικές ιδιότητες που προλαμβάνουν έναντι πολλών χρόνιων νοσημάτων.


  • Μαύρη σοκολάτα: Όσο πιο σκούρη, τόσο καλύτερη. Γεμάτη αντιοξειδωτικές ουσίες, πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, περιέχει 5 φορές περισσότερες πολυφαινόλες σε σχέση με τις φράουλες και είναι μια απόλαυση που κάνει καλό, αφού μειώνει την αρτηριακή πίεση και την LDL χοληστερόλη.
  • Berries: Bluberries, goji-berries, strawberries, cranberries! Πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, φαίνεται να έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες και προλαμβάνουν την έκπτωση της γνωστικής λειτουργίας όσο αυξάνεται η ηλικία. Ειδικά για τα goji-berries να πούμε ότι είναι μικρά κόκκινα φρουτάκια που μοιάζουν με σταφίδες και νέα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν πως είναι πιο πλούσια σε βιταμίνη C από τα πορτοκάλια και περισσότερο β-καροτένιο από τα καρότα.
  • Όσπρια: Φασόλια, φακές, ρεβίθια, αρακάς. Πολύ πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες βραδείας απορρόφησης, φυτικές ίνες, σίδηρο ενώ περιέχουν υψηλά ποσά πρωτεΐνης, που σε συνδυασμό με την κατανάλωση δημητριακών, προσφέρουν στον οργανισμό όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.
  • Μαϊντανός: Η βιταμίνη C, β-καροτένιο, ασβέστιο, μαγνήσιο, ίνες και αντιοξειδωτικά είναι λίγα από τα συστατικά που κάνουν τον μαϊντανό μία τροφή που πρέπει να φυτρώνει σε κάθε πιάτο μας.
  • Ρόδι: Πλούσιο σε πολυφαινόλες, ταννίνες, ανθοκυανίνες, το αντιοξειδωτικό περιεγχόμενο του ροδιού είναι υψηλότερο από αυτό τους περισσότερους χυμούς φρούτων, του κρασιού ή του τσαγιού.
  • Λιναρόσπορος: Σπουδαία εναλλακτική για πρόσληψη ω-3 λιπαρών οξέων από τους χορτοφάγους. Δεδομένα υποστηρίζουν ότι μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο, και ειδικότερα τον καρκίνο του μαστού.
  • Βρώμη: Περιέχει φυτικές ίνες, βιταμίνες Β και υψηλά ποσά φυτικής πρωτεΐνης. Έχει φανεί πως μειώνει τα επίπεδα LDL χοληστερόλης, βελτιώνοντας το λιπιδαιμικό προφίλ και μειώνοντας τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις.
  • Καρύδια: Οι ξηροί καρποί αποτελούν μία άριστη πηγή πρωτεϊνών, φυτικών ινών και βιταμίνης Ε. Τα καρύδια είναι οι μόνοι που περιέχουν σημαντική ποσότητα λιπαρών οξέων Ω3, ενώ έχουν αντιοξειδωτική δράση.
  • Σπανάκι: Ο Ποπάυ ήξερε τι έκανε! Όπως και τα υπόλοιπα σκουροπράσινα λαχανικά είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C, σίδηρο, ασβέστιο, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.
Αυτές θα 'λεγα είναι λίγες από τις αγαπημένες μου σούπερ-τροφές, που εκτός από σούπερ είναι και ευπρόσιτες και οικονομικές. Δοκίμασε να εντάξεις λίγες από αυτές στη διατροφή σου και τα οφέλη που θα σου προσφέρουν θα είναι ανεκτίμητα! 

2 σχόλια:

  1. Καλά..μιλάμε δεν υπάρχεις! Αν σου πω πως έχει 2 βδομάδες περίπου, που τρώω αυτά που λες (εκτός από λιναρόσπορο που δε μου αρέσει)...θα το πιστέψεις;!
    Λοιπόν...τι λες να πάω για 3η; εβδομάδα;
    Θα αντέξω;

    :-) καλημέρα!
    nmk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα! Περιμενα σχολιο σου! Μπραβο που τα τρως! Φυσικα και να συνεχισεις και αν δεν τρωσ το λιναροσπορο δεν πειραζει, με το ζορι δεν ειναι τιποτα! Και παλι που τρως τα υπολοιπα ειναι πολυ καλο! Αντε, και σουπερ-ήρωας!!!!

    Φιλικα,
    Η ανύπαρκτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...